Zdrowe żywienie
30 lipca 2020Zdrowe żywienie a także odpowiednie nawodnienie organizmu jest bardzo istotne w przypadku dzieci, które znajdują się w wielu szkolnym. Większość uczniów spędza w placówkach szkolnych wiele...
F&F jest marką dość dobrze znaną z Tesco. Na początku jej produkty można było znaleźć rzeczywiście tylko w marketach Tesco, teraz jest już zupełnie niezależną marką.
Celem utworzenia marki F&F była produkcja wysokiej jakości ubrań i dodatków w atrakcyjnych cenach. Odzież damska F&F jest wykonana z wysokiej jakości materiałów i stworzona z myślą o najnowszych trendach.
Dzięki marce F&F klienci Tesco mogą prezentować się stylowo i modnie, a przy tym czuć się dobrze każdego dnia.
Kolekcje F&F są przygotowane przez zespół projektantów, który inspiracje czerpią od najlepszych projektantów świata oraz z mody ulicznej w najlepszym wydaniu. Cały czas analizują oni trendy i sprawdzają co będzie modne w kolejnym sezonie.
Wysoka jakość i niskie ceny
Marka F&F chce zadowolić swoich klientów jakością oferowanych produktów. Dlatego współpracuje na co dzień z najlepszymi dostawcami, tak aby utrzymywać wysokie standardy. Mimo wysokiej jakości wykorzystanych materiałów i półproduktów, ubrania i dodatki F&F są dostępne w bardzo atrakcyjnych cenach.
Marka ceni klientów na całym świecie i kieruje do nich program Tesco Clubcard. Przy większych zakupach ubrań F&F można zbierać punkty również na koncie Clubcard. To szansa na skorzystanie z ciekawych benefeitów. Im większe zakupy, tym większa szansa na ich uzyskanie. Punkty można potem wymienić na kupony i nie tylko. Klienci Tesco bardzo cenią sobie ten program lojalnościowy.
Społeczna Odpowiedzialność Biznesu
Tesco F&F to marka o zasięgu globalnym, które celem jest zmniejszenie wpływu przemysłu na społeczeństwo i środowisko. Poza tym chce stawiać cały czas czoła nowym wyzwaniom, jakie stoją przed branżą. Dużą uwagę przykłada do etyki i ochrony środowiska. Dlatego nie zapomina o celach społecznych i środowiskowych. Dlatego produkty marki F&F są produkowane w fabrykach, które otrzymały pozytywną opinię ze strony niezależnych ekspertów i które wdrożyły u siebie zasady pracy opisane przez Inicjatywę Etycznego Handlu ETI.
Marka Tesco F&F powstała w roku 2000 w Wielkiej Brytanii. Już osiem lat później stała się marką międzynarodową, która zaczęła podbijać również rynki Czech, Słowacji, Polski oraz Węgier. Od 2010 roku stawia na ekspansję globalną. Dzisiaj sklepy z odzieżą F&F funkcjonują w takich krajach jak Tajlandia, Malezja, Chiny czy Korea Południowa. Marka Tesco F&F posiada 600 sklepów w Europie Środkowej i 150 sklepów franczyzowych niemal na całym świecie.